Dzwonek Pierwszy miesiąc prenumeraty za 50% ceny Sprawdź

r e k l a m a

Partner serwisu

Czy można być innowacyjną spółdzielnią mleczarską w XXI wieku?

To prowokacyjne pytanie wpisujesię w, obecnie coraz silniejpropagowany, zwrotcałej gospodarki oraz aktywnościprzedsiębiorstw i wytwórcóww stronę innowacyjności. Na lata2014–2020 rozwój innowacyjnościzostał określony przez KomisjęEuropejską jako jeden z priorytetówpolityki europejskiej. Innowacyjnamleczarnia? Zawsze jestdobry czas na rozwój innowacjiw organizacjach. Potwierdził tokończący się projekt realizowanyprzez KZSM oraz 37 spółdzielnii podmiotów z branży mleczarskiej– finansowany z pieniędzyPARP i Europejskiego FunduszuSpołecznego.

Chcesz przeczytać cały artykuł?

(Zapłać przelewem online: 3,69 z VAT)

Kup teraz

Nasi prenumeratorzy mogą czytać archiwum za darmo! Może lepiej kup prenumeratę?

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Zamów prenumeratę

r e k l a m a