Dzwonek Pierwszy miesiąc prenumeraty za 50% ceny Sprawdź

r e k l a m a

Partner serwisu

Drugie oblicze funduszy promocji

Od wejścia w życie ustawy o funduszach promocji, wartość eksportu towarów rolno-spożywczych wzrosła z 13,5 mld euro (2010 r.) do 29,3 mld euro (2018 r.). Efektywność funkcjonowania funduszy ma potwierdzać audyt dokonany w 2017 r. przez NIK. Podczas obrad sejmowej Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi, która odbyła się 19 lutego br., głośno było o drugim obliczu funkcjonowania funduszy promocji. Pod adresem przedstawicieli komisji zarządzających funduszami padały zarzuty o niegospodarność i niewłaściwe promowanie polskiej żywności. Sugerowano, iż największe korzyści z funduszy mają niektóre rolnicze organizacje.

Chcesz przeczytać cały artykuł?

(Zapłać przelewem online: 3,69 z VAT)

Kup teraz

Nasi prenumeratorzy mogą czytać archiwum za darmo! Może lepiej kup prenumeratę?

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Zamów prenumeratę

r e k l a m a