Dzwonek Pierwszy miesiąc prenumeraty za 50% ceny Sprawdź

r e k l a m a

Partner serwisu

Grupy producenckie to konieczność

Średnio z jednego gospodarstwa w Polsce sprzedaje się rocznie 20–30 sztuk bydła. W jednej ubojni bije się ich dziennie od 300 do 900 sztuk. Rolnik nie jest więc partnerem dla ubojni. Prędzej czy później rolnicy będą musieli dojrzeć do tego, aby połączyć siły. O sposobie i o korzyściach z integracji rozmawiamy ze Sławomirem Kaczorem, rolnikiem, jednym z założycieli grupy producenckiej skupiającej producentów bydła w sercu Wielkopolski.

Chcesz przeczytać cały artykuł?

(Zapłać przelewem online: 3,69 z VAT)

Kup teraz

Nasi prenumeratorzy mogą czytać archiwum za darmo! Może lepiej kup prenumeratę?

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Zamów prenumeratę

r e k l a m a