Będą to wybrane kompaktowe brony talerzowe (modele SDM i SDH) oraz głębosze (SUM i SUH). Zostało to zawarte w umowie podpisanej między tymi producentami 27 października br. w Turynie. Maszyny będą malowane na niebieski kolor i sprzedawane na kluczowych rynkach europejskich, w tym w Polsce, a także Austrii, Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Irlandii, Holandii, Portugalii, Szwecji, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Za ich dystrybucję będą odpowiadali dealerzy New Hollanda. Sprzedaż ma wystartować w przyszłym roku.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Maschio Gaspardo. W firmie New Holland nieustannie poszukujemy ulepszeń i poszerzania oferty, aby zapewnić naszym klientom innowacyjne i kompletne rozwiązania. W firmie Maschio Gaspardo znaleźliśmy partnera z długoletnim doświadczeniem, który dostarczy naszym klientom pierwszorzędne produkty, dodatkowo poszerzając wybór narzędzi spełniających ich wymagania dotyczące wysokiej jakości uprawy – powiedział po podpisaniu umowy Carlo Lambro, prezes marki New Holland Agriculture.
– Jesteśmy dumni z prestiżowego partnerstwa z New Holland, ponieważ potwierdza ono wysokie standardy jakości osiągane przez firmę Maschio Gaspardo w zakresie jej produktów. To kolejna ważna cegiełka w procesie rozwoju naszego przedsiębiorstwa – powiedział Mirco Maschio, prezes Maschio Gaspardo Group.
Przemysław Staniszewski