"Największy autorytet branży mleczarskiej. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem i wyjątkową intuicją biznesową, skuteczny strateg, prekursor innowacyjnych rozwiązań. Twórca sukcesu marki Mlekovita – kieruje firmą ponad trzy dekady. To on w 1992 r. opracował jej logo i nadał nazwę Mlekovita, wyróżniając się tym samym z szeregu okręgowych spółdzielni mleczarskich i wskazując innym nowatorski kierunek rozwoju. Dzięki jego efektywnemu zarządzaniu firma stała się najcenniejszą marką polskiego sektora produkcyjnego i żywnościowego oraz największą grupą mleczarską w Europie Środkowo-Wschodniej, która obecnie liczy 21 zakładów produkcyjnych, 32 własne centra dystrybucyjne, 137 sklepów firmowych Mlekovitka oraz 2 sklepy internetowe: mlekovitka.pl z szerokim asortymentem produktów oraz sba.com.pl z ofertą dla aktywnych. Aktywnie zaangażowany w rozwój i promocję polskości oraz patriotyzmu gospodarczego" – napisano o Prezesie Grupy Mlekovita Dariuszu Sapińskim w raporcie "Rynek spożywczy w Polsce".
Dariusz Sapiński jest laureatem licznych prestiżowych nagród i tytułów, w tym państwowych (m.in. Brązowego Krzyża Zasługi, Złotego Krzyża Zasługi, Krzyża Kawalerskiego Orderu Odrodzenia Polski, Krzyża Oficerskiego Orderu Odrodzenia Polski, Krzyża Komandorskiego Orderu Odrodzenia Polski) oraz biznesowych, m.in. Businessmana Roku, Najbardziej Szanowanego Szefa Firm Produkcyjnych w Polsce, Indywidualności Roku, Agrobiznesmena Roku, Medalu "Zasłużony dla eksportu".
Po raz kolejny nagrodzono również produkty Grupy MLEKOVITA. W konkursie "Lider Forum 2020" przedstawiciele handlu detalicznego i hurtowego wybrali najciekawsze produkty mleczarskie i tłuszcze żółte. Były one oceniane pod względem: innowacyjności, atrakcyjności i wygody opakowania, wolumenu sprzedaży oraz zadowolenia ze współpracy z producentem.
Produkty MLEKOVITY zajęły 1. miejsce w kategoriach: <ul> <li>"Mleko" – mleko Polskie 2% 1 l,
"Twarogi" – Na Polski Stół twaróg sernikowy premium 18% 1 kg,
"Feta i mozzarella" – Favita bez laktozy 270 g,
"Duma Serowara" – Cheddar Old 200 g z linii Diamenty Konesera.</li> </ul>
Wyboru najlepszych produktów dokonali czytelnicy magazynu "Forum Mleczarskie Handel", reprezentujący sektor handlu (z wyłączeniem producentów i dystrybutorów). Konkurs "Lider Forum" organizowany jest od 2005 roku. Jego celem jest wyłonienie najciekawszych, zdaniem handlowców, produktów mleczarskich i tłuszczów żółtych dostępnych na polskim rynku. Ideą konkursu jest zaangażowanie sektora FMCG w kształtowanie trendów rynkowych i promocja artykułów z tej kategorii produktowej.