Dzwonek Pierwszy miesiąc prenumeraty za 50% ceny Sprawdź

r e k l a m a

Partner serwisu

Produkty z Polmleku znane i doceniane

Data publikacji 19.11.2020r.

Upływający rok 2020 przyniósł wszystkim niespodziewane wydarzenia, nagłe zwroty akcji, pokrzyżował wiele planów. Światowa pandemia przewartościowała życie wszystkich ludzi, nie oszczędziła tez przedsiębiorstw. W tym trudnym czasie naszym największym wsparciem są nasi Klienci, którzy mimo tego trudnego okresu znaleźli czas na to, aby oddać głos na produkty Grupy Polmlek i tym samym utwierdzili nas w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku, a to co robimy spotyka się z uznaniem. Bardzo za to dziękujemy!
W tym trudnym roku Grupa Polmlek z powodzeniem wprowadziła na rynek kilkanaście nowości. Dzięki temu rozpoznawalność naszej marki i zapotrzebowanie na nasze produkty ciągle rośnie. Zmieniamy wygląd opakowań, duży nacisk kładąc na spójność i nowoczesność, a przede wszystkim na ochronę środowiska. W wielu przypadkach zmieniliśmy opakowania na bardziej przyjazne środowisku, certyfikowane jako opakowania z surowców pochodzących ze źródeł odnawialnych oraz ze zredukowanym do minimum śladem węglowym. Jednocześnie pilnujemy, aby w tych opakowaniach znalazły się najwyższej jakości produkty o dobrym, prostym składzie.
W 2020 roku do portfolio marki Polmlek dodaliśmy świeże mleko ESL w butelkach, maślankę i kefir, jogurty greckie. Powstał zupełnie nowy brand Nutri Vege, i linia produktów dedykowanych dla wegan i wegetarian, oraz osób, które z różnych powodów rezygnują z tradycyjnego nabiału.
Z radością przyjęliśmy wyróżnienie w rankingu "Wybór Konsumenta. Najlepszy Produkt 2020", złoty medal dla masła ekstra marki Polmlek. W konkursie Złote Innowacje 2020 srebrne laury zdobył jogurt z owsianką marki Polmlek. Produkowany w trzech smakach, z powodzeniem zastępuje pełnowartościowe śniadanie. Pełen dobroczynnego błonnika, polskich owoców, smakuje doskonale i dba o ważną dla odporności mikroflorę jelitową. Jogurt naturalny z owsianką zdobył też srebrny medal w rankingu Lider Forum 2020 co roku organizowanym przez Wydawnictwo Nathusius i pismo Forum Mleczarskie Handel.
Grupa Polmlek, największa prywatna firma mleczarska w Polsce, oprócz produktów nabiałowych ma w swoim portfolio również soki i napoje. Doskonale znana wszystkim marka Fortuna została uznana za markę dekady 2009-2019.
To nie jedyne wyróżnienie dla naszych soków i napojów. W rankingu "Wybór Konsumenta. Najlepszy Produkt 2020" złote medale zdobyły soki Fortuna oraz seria napojów Garden Party MIX. Soki Fortuna zdobyły również wyróżnienie w konkursie Złote Innowacje FMCG & Retail 2020. Tym razem w kategorii innowacyjne opakowanie – soki i napoje w kartonach 1 L teraz nalewane są w opakowania wyprodukowane w 80% z materiałów odnawialnych. Mówiąc prościej – papier produkowany jest z drzew z kontrolowanych upraw potwierdzonych certyfikatem FSC, a plastik tradycyjny zastąpiono plastikiem z trzciny cukrowej, która na etapie wzrostu trzciny, jak każda roślina przyczynia się do oczyszczania powietrza z dwutlenku węgla. Dzięki temu redukujemy ślad węglowy w stosunku do standardowych opakowań o 18%, a nasz karton zasłużył na certyfikat Carbon Trust.
Złote Innowacje 2020 to również złoty laur w kategorii Chwile z produktem – Dziecięce radości – dla naszych małych soczków 200 ml. Leśni przyjaciele to zabawna seria soczków z wizerunkami zwierząt leśnych: lisa, sowy i nietoperza. Z półki sklepowej na dzieci spoglądają wielkie oczy, a cała zabawa polega na tym, że po wypiciu soku można rozłożyć górną część opakowania i wtedy naszym Leśnym Przyjaciołom wyrastają uszy. Element zabawy zachęca do dbania o środowisko – doskonale wiadomo, że aby ułatwiać recykling kartonowe opakowania należy rozłożyć przed wyrzuceniem. Małe, sympatyczne soczki produkujemy z papierową ekosłomką.
W nadchodzącym roku stawiamy na ekologię. Na rynek trafią produkty certyfikowane zielonym eurolistkiem. Oznacza to, że na każdym etapie, począwszy od surowca aż po gotowy produkt spełniane są ściśle normy europejskiego systemu rolnictwa ekologicznego, w którym ze szczególną troską dba się o dobrostan zwierząt, o naturalny wzrost roślin, o środowisko naturalne. Chcemy, aby na wasze rodzinne stoły trafiły eko sery, eko masło, maślanka, kefir i śmietanka z ekologicznego mleka, oraz soki tłoczone z polskich owoców i warzyw. W kontekście Europejskiego Zielonego Ładu i strategii "Od pola do stołu" szczególnie istotne jest wspieranie naszych dostawców, którzy decydują się na zrównoważony system produkcji surowców. Planujemy też kampanię szeroko promującą ekologiczne produkty i zdrowy styl życia. Coraz częściej konsumenci zwracają uwagę nie tylko na jakość produktu, ale również na jego pochodzenie, właściwości prozdrowotne, oraz to, czy właśnie jest to produkt eko/bio. Coraz częściej sięgają po takie produkty i jest to trend, który stale rośnie.


r e k l a m a

r e k l a m a

Zobacz także

r e k l a m a