– Traktor spalał średnio 375 g/kWh oleju napędowego i 17 g/kWh płynu AdBlue. Maszyna osiągnęła więc przewagę nad głównym konkurentem w swojej klasie mocy wynoszącą 8 g/kWh oleju napędowego i 28 g/kWh płynu AdBlue – podaje firma John Deere, twierdząc jednocześnie, że wynik ten oznacza, że jeżdżąc w transporcie takim traktorem, w porównaniu do maszyny konkurencyjnej, koszty operacyjne rolników i usługodawców mogą być niższe o 1,5 a nawet i 2 euro na godzinę. Oczywiście uzyskanie takich oszczędności zależy m.in. od lokalnych cen oleju napędowego i płynu AdBlue.
Zdaniem producenta, niskie zużycie paliwa to efekt m.in. korzystnego współczynnika mocy do masy, zastosowania przekładni, która charakteryzuje się niezwykle małymi stratami mocy oraz dostosowywanie prędkości obrotowej silnika w celu ograniczenia spalania oleju napędowego.