r e k l a m a
Więcej doradców, lepsze wsparcie
Firma Innvigo, która obchodzi w tym roku 6-lecie istnienia, wprowadziła w ostatnich miesiącach nową, rozbudowaną strukturę działu sprzedaży i dystrybucji. Nowością w strukturze organizacyjnej jest wyodrębnienie pionu doradców obsługujących sklepy, gdzie zaopatrują się klienci detaliczni – liczy on 9 pracowników. Drugi pion, w którym zatrudnionych jest obecnie 15 a docelowo będzie 20 osób, to doradcy współpracujący bezpośrednio z większymi gospodarstwami rolnymi.– Zmiany te są konsekwencją naszego nieustającego rozwoju – mówi Robert Smorawski, wiceprezes ds. sprzedaży w Innvigo. – Dziś mamy w ofercie już 54 produkty, a za kilka miesięcy zapewne będzie ich jeszcze więcej. To nasz wyróżnik, nie ma na rynku innej firmy, która by tak szybko rozwijała się i tak szybko powiększała swoje portfolio. Przyświeca nam idea, żeby być bliżej rolników. Wybierając Innvigo klienci mają gwarancję jakości i rzetelności. Teraz nasi doradcy będą mogli dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów, zaprezentować im nasze produkty i technologie, które cieszą się dużym zaufaniem. Doradcy są takimi lekarzami pól, muszą doskonale znać się na zagadnieniach agrotechnicznych, żeby trafnie rozpoznać chorobę czy problem, a następnie dobrać właściwy produkt. Jeśli rozwiązanie okaże się skuteczne, rolnicy w kolejnym roku też zaproszą ich na swoje pola i poproszą o porady, jak poprowadzić uprawy.
Sprawdzone w doświadczeniach
Bazą rzetelnego, profesjonalnego doradztwa jest szeroka oferta produktów: 28 herbicydów, 14 fungicydów, 4 zaprawy nasienne, 3 insektycydy, 3 regulatory wzrostu, preparat do przechowywania owoców oraz adiuwant. Firma kładzie duży nacisk na dostarczanie rolnikom kompletnych technologii do poszczególnych upraw, które są opracowywane na podstawie setek doświadczeń działu badawczo-rozwojowego na poletkach w kilku lokalizacjach w Polsce. Dzięki temu doradcy z pełną odpowiedzialnością mogą rekomendować skuteczne, sprawdzone rozwiązania, dopasowane do potrzeb różnych pól i występujących tam zagrożeń.Efektem tych doświadczeń jest pogłębiona wiedza o poszczególnych substancjach czynnych i produktach, co pozwala na komponowanie unikalnych technologii i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. Dzięki zróżnicowanej palecie produktów i wiedzy z doświadczeń, przedstawiciele terenowi firmy zapewniają rolnikom pełne doradztwo, profesjonalne porady, optymalny dobór preparatów i technologii. Ważnym elementem w strategii firmy są warsztaty, spotkania i Dni Pola, na których rolnicy mogą zobaczyć w praktyce efekty rekomendowanych rozwiązań.
r e k l a m a
#wybieramINNVIGO
6 lat temu Innvigo wchodziło na rynek, posługując się hasłem: "Polska firma, światowa jakość, rewelacyjna cena". Dla wielu użytkowników środków ochrony roślin argument dotyczący pochodzenia produktu jest bardzo ważny, podobnie jak możliwość poniesienia niższych kosztów na ochronę. Gdyby tym dwóm aspektom nie towarzyszyła wysoka jakość preparatów, klienci nie decydowaliby się na ich ponowne zastosowanie.– Cena jest ważnym elementem, ale tak naprawdę bardziej istotne jest zaufanie do produktu. Dbamy o to, żeby klient chciał po niego wracać. Na pewno jesteśmy firmą, która oferuje korzystny balans pomiędzy jakością a ceną. Nasze produkty wyróżniają się tym, że są atrakcyjne cenowo, ale to nie jest główny atut. Myślę, że częściej kupujący wybierają je dlatego, że są skuteczne, tworzą pełne technologie, a przy okazji mają atrakcyjną cenę. Opowiedzieli o tym rolnicy, którzy zaprosili nas do swoich gospodarstw i wzięli udział w kampanii #wybieramINNVIGO – podkreśla Robert Smorawski.
Dziś Innvigo to jeden z głównych dostawców specjalistycznej chemii rolniczej na polskim rynku, a preparaty firmy są używane na 10 mln ha krajowych pól rocznie. Sprzedaż prowadzona jest również w 12 innych krajach, m.in. w Czechach, Rumunii, na Węgrzech, Słowacji, w Belgii i we Włoszech, produkty mają także rejestracje w kolejnych 5 państwach. W planach jest dalsza ekspansja w różnych częściach świata. Jak przedsiębiorstwo z zaledwie kilkuletnim dorobkiem osiągnęło tak duży sukces?
– W mojej ocenie jest to siła idei stworzenia polskich środków ochrony roślin, która powstała już kilkanaście lat temu. Na ten sukces pracuje wiele osób, m.in. z działów badań i rozwoju, rejestracji, przygotowania produkcji, nadzoru nad jakością, dlatego wybierając Innvigo, klienci mają gwarancję jakości i rzetelności. Na pewno jedną z tajemnic sukcesu jest też skuteczne dotarcie do odbiorców i przekonanie ich, że jesteśmy godni zaufania, że mamy dobre, powtarzalne produkty, że można liczyć na nasz serwis. Jesteśmy stąd, jesteśmy dla rolników. Niezależnie od tego, gdzie kupują te preparaty – bezpośrednio u naszego pracownika, u dystrybutora czy też w sklepie – zawsze mogą liczyć na pełne wsparcie i doradztwo – podsumowuje Robert Smorawski.