Dzwonek Pierwszy miesiąc prenumeraty za 50% ceny Sprawdź

r e k l a m a

Partner serwisu

Mleko – dobry wybór

Data publikacji 06.07.2021r.

Mleko, mleczne wyroby; twarożki, serki, sery, jogurty, kefiry… – czy można o nich coś więcej powiedzieć? Czy mleczny smakosz może dowiedzieć się jeszcze więcej o swoich ulubionych wyrobach?


Tak, o mleku, a zwłaszcza o jego walorach smakowych, zdrowotnych i odżywczych, można mówić bez końca! Zwłaszcza, gdy za szerzenie wiedzy wezmą się specjaliści w dziedzinie produkcji i przetwórstwa mleka.

Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich, Związek Rewizyjny jest organizatorem kampanii "Mleko – dobry wybór" sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka, którą można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVP Info, TVP3 i Internecie.

– Mleko i produkty mleczne ze względu na swój skład powinny znaleźć się w diecie każdego człowieka. W programach, w których będziemy obecni z kampanią "Mleko – dobry wybór", pokażemy wiele przepisów na potrawy z mleka i produktów mlecznych. Jestem przekonany, że każdy znajdzie coś dla siebie i trafimy w kulinarne gusta Polaków – powiedział Waldemar Broś, prezes zarządu Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich, Związku Rewizyjnego.

Partnerami kampanii "Mleko – dobry wybór" są Niezależny Samorządny Związek Zawodowy Rolników Indywidualnych SOLIDARNOŚĆ i Polski Związek Zawodowy Rolników. Patronat nad kampanią objęła Fundacja Instytut Matki i Dziecka.

W ramach kampanii od czerwca do grudnia kilkukrotnie zagościmy w TVP2, w najpopularniejszym w Polsce programie śniadaniowym "Pytanie na Śniadanie". Widzowie wspólnie z Celiną Statkiewicz w kącikach kulinarnych będą mogli wypróbować przepisy, w których mleko i jego przetwory grają główną rolę. Dla ciekawych świata i tych, co chcą dokonywać świadomych wyborów żywieniowych, przygotowano, w ramach kampanii "Mleko – dobry wybór", filmowe felietony przybliżające mleko i jego przetwory od strony produkcyjnej, żywieniowej i zdrowotnej.

Organizatorzy kampanii pomyśleli również o tych co lubią eksperymentować w kuchni, bez konieczności sprowadzania składników z dalekich zakątków świata. Znany i lubiany Karol Okrasa, w jednym z odcinków programu Okrasa łamie przepisy w TVP1, skorzysta z wszechstronności smakowej produktów mleczarskich i wyczaruje z nich coś zupełnie nowego, a jednak znajomego.

W paśmie ogólnopolskim TVP3, w programie kulinarnym "Nasze najpyszniejsze" – w czasie każdego z 8 odcinków zostanie odwiedzony 1 z 8 regionów Polski, gdzie zostaną odkryte na nowo mleczne skarby, tradycje z nimi związane oraz ciekawe miejsca. Programy te zachęcą do mlecznej, kulinarnej podróży po Polsce nawet największego domatora.

Najnowsze informacje o kampanii "Mleko – dobry wybór" oraz ciekawostki o produktach mlecznych można również znaleźć w serwisach społecznościowych. Na Facebooku pod adresem https://www.facebook.com/mlekodobrywybor oraz na Instagramie klikając w link https://www.instagram.com/mleko.dobry.wybor/.

Ponadto w Internecie będzie można znaleźć specjalne animacje, które przypominają dobre strony mleka.

Ta ciekawa kampania, wskazująca na mleko, jako dobry wybór, została sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka.

Serdecznie zapraszamy do podróży kulinarnej oraz świadomych wyborów konsumenckich z mlekiem i wyrobami mlecznymi w roli głównej!

Kampania sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka.

r e k l a m a

r e k l a m a

Zobacz także

r e k l a m a