Pojazd, o którym mowa to Rigitrac SKH 60. Porusza się na równych kołach, a napędzający go czterocylindrowy 2,9-litrowy silnik Deutz TCD 2.9 L4 o mocy 75 KM i 240 Nm maksymalnego momentu obrotowego zamocowany jest obok kabiny, czyli w podobny sposób jak w ładowarkach teleskopowych. Producent twierdzi, że w ten sposób udało się obniżyć środek ciężkości pojazdu, co ma znaczenie podczas pracy na terenach pagórkowatych, na które de facto jest przeznaczony pojazd. Kabina nie jest posadowiona na stałe na podwoziu, a została z nim połączona siłownikami hydraulicznymi, co daje możliwość wychylania jej na boki, aby móc ją wypoziomować. W efekcie siedzenie operatora obsługującego ten pojazd ustawione jest poziomo nawet wtedy, kiedy nachylenie terenu sięga 30 procent. Zaletą oddzielenia kabiny od podwozia jest też redukcja hałasu i wibracji.
Rigitrac SKH 60 przystosowany został do wykonywania szeregu prac polowych. Posiada przedni i tylny podnośnik (każdy o udźwigu po 2 tony) z możliwością hydraulicznego przesuwu ramion w zakresie do 19 cm. Ma przedni i tylny wałek WOM, który oferuje dwie prędkości 540 i 1000 obr./min. Wyposażony został również w sterowane elektronicznie zawory hydrauliczne, które obsługuje pompa typu load sensing podająca do 60 litrów oleju na minutę przy ciśnieniu 200 barów. Jego cechą jest też to, że wszystkie koła są skrętne i jest możliwość dowolnego ich ustawienia. Dostępny jest tutaj tryb "psi chód", kiedy wszystkie koła są skręcone w tę samą stronę lub funkcja ustawienia kół tak, że te przedniej osi są skierowane w przeciwną stronę co koła tylnej osi. Przy drugim rozwiązaniu można szybciej wykonywać nawroty na uwrociach, bo promień skrętu jest wtedy ograniczony do 3,2 metra. Moc na koła przenosi przekładnia hydrostatyczna, która ma dwa zakresy prędkości – do 18 i do 40 km/h (opcjonalnie do 30 km/h). Aby ograniczyć zużycie paliwa, maksymalna prędkość pojazdu jest osiągana przy zredukowanej do 1400 obr./min prędkości obrotowej silnika. Przy pracy na terenach pagórkowatych kluczowy jest też układ hamulcowy, którego tarcze pracujące w kąpieli olejowej działają na wszystkie koła. W takim terenie przydatne będą też światła, które zostały zamocowane tak, że obracają się wraz ze skrętem kół doświetlając miejsce w które kieruje się pojazd.
Producent podaje, że pojazd będzie bardzo bogato wyposażony. Znajdziemy w nim wyświetlacz, podłokietnik z joystickiem do obsługi napędu i hydrauliki, klimatyzację, amortyzowany pneumatycznie fotel, kierownicę regulowaną w dwóch płaszczyznach, a nawet przełącznik kierunkowskazów, który wraz z obrotem kierownicy samoczynnie powraca do położenia spoczynkowego. Wedle zapowiedzi Rigitrac SKH 60 ma być wprowadzony do seryjnej produkcji w 2022 roku.