Firma zanotowała wzrosty we wszystkich kategoriach rynkowych, w których jest obecna. W kluczowym segmencie herbicydów zbożowych, udział CIECH Sarzyna wzrósł w ciągu roku o blisko 3 pkt. proc. i wyniósł 17 proc. na koniec czerwca. To między innymi zasługa dużej popularności flagowej marki Chwastox, pod którą sprzedawanych jest aktualnie pięć produktów, opartych na substancji aktywnej MCPA, produkowanej w należącej do CIECH Sarzyna, jednej z najnowocześniejszych i największych instalacji tego typu na świecie. Systematycznie rośnie też udział CIECH Sarzyna w rynku herbicydów dla rzepaku i kukurydzy, odpowiednio o 10,4 i 4,4 proc. na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy.
– Kontynuujemy dynamiczny wzrost w kluczowych segmentach rynkowych, co jest efektem zarówno naszej bardzo dobrej oferty dla rolników, oczekujących kompleksowych rozwiązań zwiększających wydajność upraw, jak i wielu działań z obszaru digitalizacji procesów sprzedaży, a także aktywnego promowania naszych rozwiązań w relacjach z dystrybutorami, przedstawicielami sklepów oraz rolnikami – mówi Wojciech Babski, szef biznesu Agro w Grupie CIECH.
CIECH Sarzyna promuje nową markę Halvetic, środek chwastobójczy na bazie glifosatu. Unikalna i opatentowana receptura Halvetic pozwala ograniczyć o połowę dawkę substancji czynnej przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej skuteczności.
Grupa CIECH obecnie dostarcza swoje produkty do blisko 50 krajów na trzech kontynentach. Obsługuje m.in. rynek niemiecki, australijski, tajski czy rosyjski, a przejęty w 2018 roku Proplan działa m.in. w Hiszpanii, Portugalii, Włoszech, Ameryce Łacińskiej oraz w północnej Afryce. CIECH Sarzyna realizuje obecnie największy w historii firmy plan inwestycji w nowe produkty, a zadanie to wspiera nowoczesne laboratorium badawczo-rozwojowe spółki.
r e k l a m a