Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu podjęła współpracę marketingową z uznanym partnerem Nestle Nesquik. Ideą współpracy jest przeprowadzenie konkursu pod nazwą "Mleczna droga do gwiazd", który potrwa od 1 do 31 października. Mechanizm konkursu polega na zaprezentowaniu talentu swojego dziecka w formie zdjęcia lub wideo w internecie, oczywiście w towarzystwie dwóch świetnie uzupełniających się produktów – mleka łowickiego i napoju kakaowego Nesquik. Najciekawsze prace zostaną nagrodzone jedną z 50 nagród pieniężnych o wartości 1000 zł na dalszy rozwój dziecięcych talentów.
W ten sposób OSM Łowicz chce budować i umacniać swój wizerunek oraz przyciągać do siebie kolejne rzesze konsumentów poprzez prezentowanie się jako marka świeża, aktywna, z pomysłem wykorzystująca nowoczesne narzędzia komunikacji. Konkurs będzie promowany poprzez szeroko zakrojone reklamy internetowe, działania w social mediach – Facebook i Instagram, współpracę z Influencerami – znanymi osobami, które docierają ze swoim przekazem do tysięcy obserwujących je osób w internecie. Nie zabraknie także tradycyjnej komunikacji konkursu na opakowaniach mleka Łowickiego i napoju kakaowego Nesquik oraz informacji w punktach sprzedaży.
Warto zaznaczyć, że jest to kolejna szeroko zakrojona kampania marketingowa OSM Łowicz, która przyczynia się do wzmocnienia wizerunku łowickiej spółdzielni i przełoży się na ugruntowanie silnej pozycji półkowej. Na początku roku OSM Łowicz przeprowadził kampanię telewizyjną dla produktów oznaczonych prestiżowym znakiem Jakość Tradycja, a także kampanię sponsorską najpopularniejszych audycji radia RMF FM. Produkty spółdzielni cyklicznie były obecne w czołowym formacie telewizji śniadaniowej "Pytanie na Śniadanie" i jak wiemy szykowany jest powrót. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu była też głównym sponsorem "Wakacyjnej Trasy Dwójki", dzięki temu uzyskała kompleksowy pakiet świadczeń reklamowych, który docierał do milionów Polaków w wakacyjne, weekendowe wieczory.