Siła spółdzielni mleczarskiej pomaga wyeksponować wartość marki Mlekovita
Rok 2020 upłynął w Grupie Mlekovita pod znakiem nowości i innowacji – pandemia nie przeszkadza w rozwoju liderowi polskiego mleczarstwa. W rekordowym dla siebie pod względem przychodów minionym roku firma wprowadziła na rynek ponad 30 nowości produktowych. Hitami okazały się przede wszystkim Kajmak Kuchmistrza, batoniki twarogowe MiaMu oraz kolejne jogurty Polskie bez laktozy, które na dobre rozgościły się na sklepowych półkach oraz w kuchniach polskich konsumentów. Konsekwentnie od lat poszerzany asortyment to efekt inwestycji w rozwój bazy technicznej, technologicznej i handlowej, na które tylko w minionym roku Mlekovita przeznaczyła 100 mln zł.
W minionym roku Mlekovita poczyniła wielkie inwestycje w rozwój bazy technicznej i technologicznej o wartości ponad 100 mln zł, dzięki którym możliwe było rozpoczęcie produkcji nowych artykułów spożywczych. W zakładzie w Pilicy firma uruchomiła pierwszą w Polsce linię technologiczną do produkcji batoników twarogowych, oferowanych w ramach marki MiaMu. Z kolei w oddziale w Świeciu ruszyła linia do produkcji mleka zagęszczonego w tubkach pod marką Wypasione i masy krówkowej pod marką Kajmak Kuchmistrza. Mlekovita kontynuowała także prace nad rozwojem linii produktów bez laktozy. Wprowadziła do oferty m.in. jogurt Polski bez laktozy w dwóch wariantach smakowych – gruszka i truskawka w kubku 150 g. Firma w ramach testu zaproponowała także nową linię dań gotowych Bistro Minutka – paluszki serowe w panierce, której rozwój planowany jest w 2021.
Lider polskiego mleczarstwa nie poprzestaje na wprowadzaniu kolejnych innowacji i nowości produktowych. W 2020 r. zadbał również o szeroką dostępność asortymentu marki Mlekovita, uruchamiając nowe kanały sprzedaży. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów i mając na uwadze zapewnienie im możliwości bezpiecznych i szybkich zakupów, Mlekovita uruchomiła dwa sklepy internetowe: sba.com.pl z artykułami o dużej zawartości białka i mlekovitka.pl, oferujący nie tylko szeroki asortyment produktów mleczarskich, ale i szereg innych artykułów spożywczych i przemysłowych. Co istotne, firma oferuje możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju. Dzięki sprzedaży online wszyscy konsumenci w Polsce mają też szybszy i szerszy dostęp do nowości produktowych Mlekovity, ale przede wszystkim możliwość dokonywania niezbędnych codziennych zakupów przez osoby przebywające na kwarantannie.