Modele są cztery. To się nie zmieniło. Oznaczenie również. Ale oceniając parametry techniczne zauważymy, że ciągniki Stage V mocowo zyskały. W mniejszych maszynach wzrost jest symboliczny, w największym do dyspozycji jest o 5 KM więcej. Zwiększył się również maksymalny moment obrotowy, który w topowym modelu jest wyższy o 48 Nm. Udało się to osiągnąć stosując silnik nowej generacji FARMotion 35 z turbosprężarką, intercoolerem, chłodnicą paliwa oraz elektronicznie sterowanym układem wtryskowym common rail firmy Bosch, który może pracować przy bardzo wysokim ciśnieniu rzędu 2000 barów. W dwóch mniejszych modelach wylatujące z silnika spaliny przechodzą przez filtr cząstek stałych DPF i katalizator utleniający DOC. Oczyszczanie "wspiera" zewnętrzny chłodzony układ recyrkulacji spalin EGR ze sterowanym elektronicznie zaworem, który część spalin kieruje z powrotem do komory spalania. W dwóch większych modelach znajdziemy już pełen pakiet rozwiązań, w tym DPF, DOC SCR i EGR.
Przekładnia pozostała ta sama. Ma piętnaście przełożeń w obu kierunkach, w tym jest pięć biegów głównych obsługiwanych jedną dźwignią, a każdy z nich może pracować w trzech zakresach prędkości, które zmienia się drugim drążkiem. Obok tych dźwigni znajduje się dźwignia do zmiany kierunku jazdy. W opcji jest dostępna skrzynia 15/15, która jest tak zintegrowana z silnikiem, że pozwala poruszać się z maksymalną prędkością przy zredukowanych obrotach silnika. Zmiany wprowadzono w układzie hydraulicznym. Standardem jest teraz pompa hydrauliczna o przepływie 48 l/min. Opcjonalnie dostępna jest wersja o wydajności 56 l/min. Dostarcza ona olej do podnośnika i do trzech mechanicznie sterowanych obwodów układu hydraulicznego. Tylny podnośnik już w standardzie wyposażany w siłowniki wspomagające, dzięki którym udźwig wynosi 3,5 tony. Nowością w tych traktorach jest dostępny opcjonalnie układ sterowania podnośnikiem EasyLift, umożliwiający operatorowi podnoszenie i opuszczanie ramion podnośnika za pomocą jednego przycisku.
Jeżeli chodzi o miejsce pracy operatora to na prawej konsoli zastosowano nowe dźwignie hydrauliki. Wszystkie modele mogą być teraz wyposażone w maksymalnie 5 reflektorów roboczych. A żeby jeszcze bardziej zwiększyć wszechstronność tych maszyn, Deutz-Fahr oferuje wybór pośród dwóch fabrycznych zestawów przygotowania do ładowacza czołowego – zestawy Light Kit i Ready Kit.
r e k l a m a