Do napędu tego traktora wykorzystano czterocylindrowy silnik zbudowany na licencji Forda, który ma 3,6 litra pojemności. Aby pracował zgodnie z normą Stage V posiada bezobsługowy filtr cząstek stałych DPF. Motor przy 2000 obr./min generuje on moc znamionową 76 koni, a schodząc z obrotów do 1400 obr./min osiąga maksymalny moment obrotowy 351 Nm, czyli – jak twierdzi Farmtrac – tyle, ile mają konkurencyjne ciągniki o mocach blisko 90 KM. Transmisję do tego modelu będzie dostarczała firma Carraro. Możliwości w zakresie skrzyni są trzy. W podstawie w 680 DTV pracuje przekładnia mechaniczna 12/12. Kolejna ma cztery biegi główne, trzy zakresy prędkości, załączany ze sprzęgłem półbieg oraz mechaniczny rewers. Łącznie daje to po 24 biegi w obu kierunkach. W najbardziej zaawansowanej przekładni 24/12 znajdzie się rewers elektrohydrauliczny, a zmiana półbiegu jest możliwa bez konieczności wciskania pedału sprzęgła.
Układ hydrauliki roboczej traktora oparty jest na pompie o wydatku 45 l/min. Dzięki niej na tylnym podnośniku można unieść ciężar o masie 3200 kg, ale po dołożeniu siłowników wspomagających, nośność sięgnie nawet 4 ton. Hydraulika zewnętrzna w standardzie ma być obsługiwana przez trzysekcyjny rozdzielacz z sześcioma szybkozłączami. Współpracujące maszyny można podłączyć do wałka WOM, który dysponuje dwoma prędkościami.